Reklamacje:
Reklamacje jakościowe i ilościowe po dostawie należy zgłaszać maksymalnie w ciągu 3 dni od otrzymania przesyłki: e-mailem na adres prokres@prokres.pl przesyłając protokół reklamacyjny lub protokół braków.
Przesyłkę należy sprawdzić przy odbiorze w obecności kuriera pod kontem uszkodzeń . Jeżeli nosi ona ślady uszkodzenia, należy otworzyć przesyłkę oraz sporządzić protokół uszkodzenia lub braku towaru i potwierdzić go przez kuriera.
Reklamacje posprzedażowe:
Reklamacje posprzedażowe załatwiane są przez klienta pośredniego indywidualnie wg poniższego schematu:
- zgłoszenie reklamacji do serwisu producenta pod numerem telefonu 800 005 442 lub e-mail: sas.poland@newellco.com
Przesyłka zostanie dostarczona do serwisu producenta na koszt producenta, a po naprawie odesłana. Naprawa gwaracnyjna nie generuje żadnych kosztów po stronie klienta.
Zwroty:
Zwrot towarów uszkodzonych odbywa się na zasadach ustalonych po zgłoszeniu. Informację prosimy kierować na adres: prokres@prokres.pl
Uszkodzony towar wymieniany jest niezwłocznie na nowy, wolny od wad.