Reklamacje:
Reklamacje jakościowe i ilościowe po dostawie należy zgłaszać maksymalnie w ciągu 3 dni od otrzymania przesyłki: e-mailem na adres prokres@prokres.pl lub faxem 61/6242636 przesyłając protokół reklamacyjny lub protokół braków.
Przesyłkę należy sprawdzić przy odbiorze w obecności kuriera pod kontem uszkodzeń . Jeżeli nosi ona ślady uszkodzenia, należy otworzyć przesyłkę oraz sporządzić protokół uszkodzenia lub braku towaru i potwierdzić go przez kuriera.
Reklamacje posprzedażowe:
Reklamacje posprzedażowe załatwiane są przez klienta pośredniego indywidualnie wg poniższego schematu:
- zgłoszenie reklamacji do serwisu producenta pod numerem telefonu 61/639 80 05 lub e-mail: sas.poland@newellco.com
- zamówienie kuriera DHL na koszt producenta pod nr telefonu 42/634 53 45 (automat zgłoszeniowy)
- wybrać klienta biznesowego z umową i podać nr umowy 1250834
- wybrać zlecenie nadania przesyłki
- podać liczbę przesyłek, wagę, rozmiar i wartość
- następnie nastąpi połączenie z konsultantem, któremu należy podać nr klienta 1250834 oraz adres odbioru przesyłki.
Przesyłka zostanie dostarczona do serwisu producenta na koszt producenta, a po naprawie odesłana. Naprawa gwaracnyjna nie generuje żadnych kosztów po stronie klienta.
Zwroty:
Zwrot towarów uszkodzonych odbywa się na zasadach ustalonych po zgłoszeniu. Informację prosimy kierować na adres: prokres@prokres.pl
Uszkodzony towar wymieniany jest niezwłocznie na nowy, wolny od wad.