b2b@prokres.pl  61 662-66-7661 866-92-98666-021-660
  Rejestracja     Logowanie

Zwroty i reklamacje

Reklamacje:

Reklamacje jakościowe i ilościowe po dostawie należy zgłaszać maksymalnie w ciągu 3 dni od otrzymania przesyłki: e-mailem na adres prokres@prokres.pl  przesyłając protokół reklamacyjny lub protokół braków.
Przesyłkę należy sprawdzić przy odbiorze w obecności kuriera pod kontem uszkodzeń . Jeżeli nosi ona ślady uszkodzenia, należy otworzyć przesyłkę oraz sporządzić protokół uszkodzenia lub braku towaru i potwierdzić go przez kuriera.

Reklamacje posprzedażowe:

Reklamacje posprzedażowe załatwiane są przez klienta pośredniego indywidualnie wg poniższego schematu:

- zgłoszenie reklamacji do serwisu producenta pod numerem telefonu 800 005 442 lub e-mail: sas.poland@newellco.com

Przesyłka zostanie dostarczona do serwisu producenta na koszt producenta, a po naprawie odesłana. Naprawa gwaracnyjna nie generuje żadnych kosztów po stronie klienta.

 

Zwroty: 

Zwrot towarów uszkodzonych odbywa się na zasadach ustalonych po zgłoszeniu. Informację prosimy kierować na adres: prokres@prokres.pl

Uszkodzony towar wymieniany jest niezwłocznie na nowy, wolny od wad.